Wie ben ik?

Ik ben Rachel Jansen. Ik ben 16jaar en heb dit blog sinds 9 maart 2013. Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig mijn blog bezoeken en ook op mijn berichtjes reageren!

xxRachel

zondag 10 maart 2013

Review Max Stripers Action

Hallo,

Zoals beloofd de review van de max stripers van de Action! Ik heb de foto's van internet gehaald aangezien mijn camera stuk is!

De max striper een doosje met 3 verschillen kleuren kost 1,39. Niet veel voor 3 mooie kleuren en heel handig te gebruiken voor nail arts! Ik heb neon geel, roze en groen allemaal lekkere felle neon kleuren leek me leuk voor in de zomer en voor in de lente! Ze zitten mooi in doosjes verpakt en de kleurencombinaties zijn ook perfect! Het ziet er dus bij de koop al meteen aantrekkelijk uit!
Het openmaken was eventjes een gefriemel maar het is me gelukt het doosje open te krijgen! TIP maak het doosje open voordat je je nagels lakt zoals je misschien begrijpt ik spreek uit ervaring:)
Ik ben fanatiek begonnen met de roze maar naar 5 seconden had ik mn hele nagel roze. Ik had nadat ik het kwastje uit het potje had gehaald nog een beetje afgeveegd aan het randje maar helaas kwamen de druppels van boven en ben ik wel 10x opnieuw moeten beginnen! Dit vond ik een beetje jammer! Maar er is een mooie nailart uitgekomen! Dus voor 1,39 niks van te zeggen! Oja nog een nadeel ze zijn HOT dus wees er snel bij! En als je ze ziet sla ze in!!

xxRachel


2 opmerkingen:

  1. Ik loop ze steeds mis helaas!! Wil ze ook graag eens gaan testen! :)

    Ik vind je blog zo leuk dat ik je heb genomineerd voor de Versatile Blogger Award! Morgen om 8.00 vind je een artikel op mijn blog waarin het volledig uitgelegd wordt. Hopelijk vind je het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb ze ook en vind ze erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen